Knjiga

Ogledne stranice:
Homeopatija za
svakoga.pdf

RECENZIJE I MIŠLJENJA ČITAOCA O KNJIZI

Moram reći da me Vaša knjiga oborila s nogu! Imala sam je prilike posuditi od drage prijetaljice, a kada sam je jednom dobila u ruke, nisam je ispuštala dok nije bila pročitana od korica do korica. Homeopatiju proučavam i koristim (čisto amaterski) skoro dvije godine i imam kod kuće tri knjige iste tematike i nisam imala namjeru kupiti još jednu :-).

Eto, svaka čast stručnjacima iz SAD-a, ali Vaša knjiga me oduševila i uvelike mi olakšala korištenje remedija, ali i puno toga pojasnila. Sviđa mi se što je vrlo temeljita, a jednostavna za korištenje te me oduševilo i to da je za svaki zdravstveni problem ponuđena još neka od ideja samopomoći (pripravci od bilja i sl.). Svaka Vam čast, vidi se da ste uložili puno truda, a i srca.

Ana Sušić

Knjiga je izvrsna. Korisna, upotrebljiva, puna informacija, a pregledna, baš kako treba!

Miroslava Koenig

Pogledala sam knjigu i fantastična je! Konzultirala sam odmah dijelove koji su mi interesantni jer tu i tamo imamo nekih tegobica u obitelji (npr. afte, sinusi) i ono što piše o navedenom je točan opis svih simptoma s odličnim i jasnim opisima kako pomoći u svakoj situaciji... Sigurna sam da ću knjigu često koristiti, ne samo radi liječenja već i kao vrlo interesantno štivo. Hvala puno

Jasmina Urem

Ova knjiga je vrlo koristan izvor informacija i putokaz svakom čitatelju koji se odluči za homeopatiju, a stručnjacima koji se profesionalno bave liječenjem, poput liječnika alopatske (klasične) medicine, ona je dobar uvod u novi sustav pristupa liječenju njihovih bolesnika. Stoga knjigu Romane Đekić „Homeopatija za svakoga“ toplo preporučam čitateljima, ali i mojim kolegama liječnicima koji o ovom području ne znaju gotovo ništa jer tijekom studija nemaju mogućnost naučiti nešto o homeopatiji.

Prof.dr.sc. Darko Ropac, primarius

Preporuka Hrvatske udruge homeopata

Ovu knjigu od srca preporučujemo svima koji su zainteresirani za cjelovitu samopomoć homeopatijom i drugim prirodnim metodama liječenja navedenim u njoj. Ona sadrži pravo bogatstvo informacija o mnogim tegobama. Osim toga, opisuje velik broj homeopatskih pripravaka za njihovo tretiranje čime osigurava veliku točnost pri liječenju. Koristit će ne samo početnicima, nego i svima koji se već bave homeopatijom.

U svakom slučaju, ovo je jedinstveno i iznimno vrijedno djelo koje bi svaka obitelj trebala imati pri ruci. Vjerujemo da ćete uz ovu knjigu pomoći sebi i svojim najdražima u mnogim situacijama. Ukoliko je vaša bolest ozbiljnog karaktera ili se u kratkom roku stanje ne poboljša, svakako konzultirajte profesionalnog homeopata odnosno liječnika.

Ivan Šimetin, homeopat
Predsjednik Hrvatske udruge homeopata

Vaša knjiga me oduševila! Čestitam od srca. Od korica, prvih stranica (na kojima se osjeti ljubav prema onome o čemu se u knjizi piše), pa  do kraja, knjiga je lijepa, potpuno profesionalno uređena i stručna, a šta je najvažnije - čitljiva. Laka je za razumjeti i lako se u njoj snaći. Na koncu na fakultetima su nas samo naučili kako se služiti knjigama, ali ako su knjige pisane nejasno i dosadno, TKO će ih čitati?

Branka Plevnik-Krivokuća, mag.pharm

Knjiga je obimna i dobro napravljena kao koristan i veoma praktičan priručnik za homeopate, ali i veoma korisna knjiga za pacijente.

Vesna Brankov, homeopat

Knjigu si sjajno napisala! Odlična je! Svima zainteresiranima je preporučujem. Dobro dođe i kao literatura za razbibrigu, stalno je prelistavam.

Martina Urem

Knjigu sam pročitala i moram priznati da je odlična, pisana je vrlo zanimljivo i jasno, pogotovo meni laiku.

Mirela Marić Šimunović

Doista prekrasna knjiga! Puna je praktičnih savjeta i opisa simptoma s kojima se stalno susrećemo. Istovremeno je stručna i praktična. Svatko iz nje može uzeti koliko želi. Na svakoj se stranici osjeti temeljitost, iskustvo i nezamjenjiv autoričin dodir.

Mislim da bi je i oni koji (još) ne koriste homeopatiju trebali imati doma. I ja je imam za svoju obitelj!

Anamaria Petančić, mag.pharm